Жан-Ефлам Бавузе
Он вас тера да слушате музику као да је откривате у стилу Еурека!: да, то је оно што је композитор хтео да каже“. (Financial Times).
Награђивани пијаниста Жан-Ефлам Бавузе ужива у плодној међународној каријери снимања и концертног извођења. Редовно сарађује са оркестрима као што су Оркестар из Кливленда, Симфонијски оркестар из Сан Франциска, Лондонска филхармонија, Симфонијски оркестар Би-Би-Си-ја и Симфонијски оркестар НХК. Сарађује са диригентима као што су Владимир Ашкенази, Владимир Јуровски, Ђанандреа Носеда, Франсоа Завије Рот, Николас Колон, Габор Такач-Нађ и Сер Андрју Дејвис, међу осталима.
Најзначајнији наступи током сезоне 2018/19 укључују Линколн центар у Њујорку са Лондонском филхармонијом под управом Едварда Гарднера, Оркестар из Лиона, Хелсиншки филхармонијски оркестар, Оркестар филхармоније из Монте Карла, Шведски камерни оркестар, Антверпенски симфонијски оркестар са посебним освртом на дела Дебисија, затим наставак сарадње са Камератом из Манчестера, укључујући велику турнеју по Кини, као и наступе са Симфонијским оркестром Сапоро и филхармонијским оркестрима из Сеула и Тајвана. Након веома успешног Дебисијевог реситала у Милтон Корту у оквиру уметничког центра Барбикан и на међународном фестивалу уметности у Перту 2018. године, Жан Ефлам Бавузе ће представити овај програм у Концергебауу у Амстердаму. Остали реситали укључују повратак у Лувр и у Вигмор Хол – у оба случаја се ради о солистичким реситалима у сарадњи са Кристофом Боратијем и Иштваном Вардајем, као и низ реситала у Великој Британији, Немачкој и Белгији. Такође се враћа на фестивал Вербије 2019. године.
Недавно је наступао са Симфонијским оркестром из Сан Франциска, на Фестивалу у Аспену и Сијетлу и са симфонијским оркестрима НХК и Би-Би-Си. Наступао је у сали Париске филхармоније са Филхармонијским оркестром из Монте Карла под управом Казукија Јамаде, на Би-Би-Си Промсу са изведбом Равеловог клавирског концерта са филхармонијским оркестром Би-Би-Си-ја под управом Николаса Колона, у Карнеги Холу у склопу велике северноамеричке турнеје са Лондонском филхармонијом под управом Владимира Јуровског, као и са Радијским симфонијским оркестром из Хесена под управом Јураја Валчухе, и оркестром Ле Сиекл под управом Франсоа Завије Рота са наступима у Лондонском Ројал Фестивал Холу и на Фестивалу Гранада.
Бавузе снима искључиво за „Chandos“ и његов снимак Григовог Клавирског концерта са филхармонијом из Бергена под управом Едварда Гарднера номинован је за награду часописа Gramophone 2018 у категорији концерата. Заједно са Манчестерском Камератом и Габором Такач-Нађем, Бавузе је снимио неколико Хајднових клавирских концерата и кренуо у серију Моцартових концерата, које је поздравила критика. Његов комплетан Концерт за клавир Сергеја Прокофјева са Филхармонијом Би-Би-Си-ја под диригентском палицом Ђанандрее Носеде освојио је награду Gramophone 2014 у категорији концерата. Остали снимци укључују комплетне Бетовенове сонате, Бартоков клавирски концерт са Филхармонијом Би-Би-Си-ја под управом Носеде и комплетна дела за клавир и оркестар Стравинског са Државним оркестром из Сао Паола под управом Јан-Паскал Тортелијеа. Такође са Тортелијеом, Бавузеов снимак Равелових клавирских концерата са симфонијским оркестром Би-Би-Си-ја освојио је награду Gramophone, затим награде Музичког часописа Би-Би-Си-ја, Diapason d’Or и „Шок године“. Тренутно ради пројекте на снимању циклуса Хајднових клавирских соната.
Бавузе је блиско сарађивао са Пјером Булезом, Карлхајнцом Штокхаузеном, Ђерђом Куртагом, Морисом Оханом и Бруном Мантованијем, а такође је велики заговорник мање познате француске музике, нарочито композитора Габријела Пјернеа и Алберика Мањарда. Држи међународну катедру за клавир на Краљевском северном музичком конзерваторијуму у Манчестеру.