Николај Елсберг
У постави доминира дански бас Николај Елсберг као Сарастро. Има импозантан глас, снажан и звучан, у служби посебно лепе вокалне линије, врло изражајан и обдарен дубоким басом. Његова висока фигура је импресивна! – Олирикс, децембар 2022.
Елсберг је певао улогу Сарастра у Опери у Копенхагену и у Ринској националној опери у Стразбуру. Од 2020. до 2022. године, био је члан Опере у Копенхагену, где је певао улоге као што су: Колин у Боемима, Комендаторе у Дон Ђованију, Доктор и Новинар у Шостаковичевом Носу, Плутон у Монтевердијевом Орфеју и Мајстор маскенбала и Јеронимус у Маскенбалу Карла Нилсена.
Николај Елсберг је наступао и као Оровезо у Норми, у Опери у Лозани на пролеће 2023. године, затим је као Комендаторе у Дон Ђованију имао свој први наступ у Јапану у Центру за извођачке уметности Хјого. Исту улогу тумачио је и на Фестивалу опере у Копенхагену, а певао је и улогу Мазета у Опери у Малмеу. Такође је био позван да на Фестивалу опере у Копенхагену наступи у улози Колина у Боемима.
Када је реч о његовим концертним наступима, најзапаженији су: Вердијев Реквијем са Филхармонијом из Копенхагена, Бетовенова Девета симфонија са Јерменском филхармонијом, Пасија св. Јована са Симфонијским оркестром из Алборга, Пасија св. Матеја са Краљевским црквеним хором из Копенхагена и Моцартов Реквијем са Данским краљевским оркестром. Савремени композитори Карстен Фундал и Расмус Звицки написали су ораторијум за Николаја Елсберга.
Године 2021, Николај Елсберг је учествовао на Би-Би-Си-јевом такмичењу Најбољи певач на свету у Кардифу. Године 2022, на Оперском фестивалу у Копенхагену добио је Награду за таленат, као и награде Леони Сонинг и Велику почасну награду краљице Ингрид.
Николај Елсберг је студирао савремену музику на Ритмичком конзерваторијуму у Копенхагену, а стекао је и магистарску диплому из класичног певања под менторством проф. Сузане Екен са Данске краљевске музичке академије (2020). Године 2019, био је део резидентног програма за вокалне уметнике на Фестивалу у Екс-ан-Провансу.
Од предстојећих ангажмана издвајају се наступи у улогама Комендатореа у Дон Ђованију, као и дебитантски наступ у улози краља Марка у Тристану и Изолди у Руенској опери, затим као Конрад Нахтигал у Мајсторима певачима из Нирнберга у Опери у Копенхагену, и као краљ Хајнрих у Лоенгрину у Опери у Малмеу. Такође је позван да пева првог Назарећанина и другог војника у Саломи, као и насловну улогу у Снежној краљици у Гранд театру у Женеви.