Хиона Ким
Описана у Њујорк Тајмсу као вибрантан, тамног тона, али окретан мецосопран, Хиона Ким придружила се Дортмундској опери у Немачкој као члан ансамбла 2018. године, када је извела свој врло запажен дебитантски наступ певајући Амнерис у Вердијевој Аиди. Друге улоге које је тумачила у Опери у Дортмунду су Сузуки у Пучинијевој Мадам Батерфлај, Ципи у делу Оливера Кнусена Где дивље ствари живе и насловна улога у немачкој премијери представе Фредегонда Ернеста Жироа, Пола Дикаа и Камија Сен-Санса; Ортруда у Вагнеровом Лоенгрину и Ненси Танг у Никсону у Кини Џона Адамса.
У сезони 2022/23, Ким се придружила Метрополитен опери, певајући улогу Еболи у Вердијевом Дон Карлосу. 2016. године дебитовала је у Опери Сан Франциска певајући главну улогу Лејди Ванг на светској премијери Сна о црвеној одаји Брајта Шенга, под диригентском палицом Џорџа Манахана, а добила је и похвале од стране критике као незаустављива сила у Сан Франциско Крониклу. Исту улогу извела је и са оркестром Фестивала уметности Хонг Конга под палицом Мухаја Танга. Вратила се у Оперу Сан Франциска за поновно извођење Сна о црвеној одаји као и за Мадам Батерфлај. Такође је певала и у Њујоршкој опери, Румунској националној опери Клуж-Напока, Опери Каролине, Опери Ланкастера, Опери у Мидлеберију и другим.
Улоге које је изводила широм света укључују Ацучену у Вердијевом Трубадуру, Госпођу Квикли у Вердијевом Фалстафу, Хермију у Бритеновом делу Сан летње ноћи, Вовкле у Пучинијевој Девојци са Запада, Олгу и Ларину у Евгенију Оњегину Чајковског и многе друге.
Хиона Ким била је државна финалисткиња на Аудицијама националног одбора Метрополитена, а наступала је и са Оркестром опере Метрополитен под диригентском палицом Марка Армилиата у Линколн центру. Такође је била Главни победник такмичења Радост певања и извела је победнички реситал у Меркин концертној дворани у Њујорку. Првопласирана је била и на такмичењу Герда Лиснер и вишеструка добитница стипендија на такмичењима Личиа Албанезе-Пучини и Ђулио Гари. Добитница је стипендије Фондације Олга Фораи као и награде Џени Турел на Пуланк такмичењу. Такође је освојила прво место на такмичењима Сури и Шубертов Лид у својој родној земљи, Јужној Кореји, где је и завршила основне студије на Универзитету Евха Вуманс. Звање мастера као и диплому стручних студија стекла је на Музичком колеџу Манс у Њујорку и изгласана је за добитницу Меморијалне награде Маријан Маркус Вал, која се додељује дипломираном певачу за изузетан успех.
Као чланица Опере Манс, Хиона Ким је многе улоге извела у сарадњи са диригентом Метрополитен опере Џозефом Коланеријем, као што су Дорабела у Тако чине све (Моцарт), Марћелина у Фигаровој женидби (Моцарт) и Анина у Вердијевој Травијати, за које је све добила похвале од стране Опера Њуза. Поред Музичког колеџа Манс, учествовала је на многим фестивалима и пројектима, укључујући Музички фестивал у Аспену, Музичку академију Запада, Интернационални институт за вокалне уметности, Начез Музички фестивал и Фондацију Мартина Аројо. Дебитовала је у Хјустонској Гранд Опери изводећи улогу Хал-Мо-Ни (баке) у Од мајке моје мајке Џијонга Кима, а такође је играла и главну улогу Лили у опери Лотус живи Су Лиан Тана, коју је извела у Дистлер Холу на Универзитету Тафтс у Бостону. Ким је наступала и са Националним симфонијским оркестром из Нешвила и Синфонијом да Камера као солисткиња у Хендловом Месији и Вердијевом Реквијему. Дебитовала је у Карнеги Холу са Симфонијским ансамблом Нове Енглеске певајући алт соло у Вивалдијевој Глорији, а такође је наступала и са оркестром Музичког фестивала у Пјонгчангу у Јужној Кореји као алт солиста у Бетовеновој Симфонији бр. 9. На позив Међународног фестивала уметности у Зимбабвеу наступала је на оперском гала концерту и реситалу. Била је алт солисткиња на бројним концертима, укључујући извођења Бахових Пасија по Јовану, по Матеју и Менделсоновог ораторијума Елија.
Хиона Ким гаји велику страст и према камерној музици и уметничкој песми. Наступила је на многим концертима камерне музике и рециталима с Барокним камерним извођачима са Манс-а, Гинес квартетом као део Вива Вирџинија Међународног музичког фестивала, као и на неколико концерата Ансамбла 212, у делима као што су: Малерова Симфонија бр. 2 и Симфонија бр. 3, светске премијере са Камерним оркестром и Јуном Јае Лијем и Опроштај из Песме о земљи, са плесном групом Мајкл Мао Денс. Учествовала је и на Фол Ајленд семинару за вокалне уметности који воде Стефани Блајт и Алан Смит, на ком се изводе само уметничке песме живих америчких композитора. Ким је такође певала са Друштвом уметничких песама из Бруклина у њиховој концертној серији Les six: Франсис Пуланк и Малерове песме.
Предстојећи ангажмани укључују дебитантски наступ у Краљевској националној опери у Копенхагену, где ће певати улогу Сузуки у Мадам Батерфлај, као и са Београдском филхармонијом у Србији, где наступа у истој улози. Враћа се и у Оперу Метрополитен, где учествује у продукцији Танхојзера Рихарда Вагнера.