Кроз историју, музички ствараоци су налазили инспирацију за своја дела на најразличитијим местима, предметима и догађајима. Вођени заједничким именитељима у стваралаштву различитих аутора, уредници програма концерте у оквиру једне концертне сезоне групишу у неколико тематских циклуса – абонмана. Оваква подела олакшава претплатницима одлуку о куповини улазница не захтевајући од њих високо музичко образовање, али такође пружа шансу друштвено одговорним компанијама да спонзоришу концерте који тематски највише одговарају њиховом корпоративном имиџу и вредностима које промовишу.
У претходном периоду добрим примером корпоративне одговорности повеле су се компаније које су тренутно, или су у претходним сезонама биле спонзори циклуса концерата Београдске филхармоније. Међу њима су и Војвођанска банка а.д. Нови Сад, Дeнјуб фудс д.о.о, Полимарк д.о.о, Електропривреда Србије, ЈП ПТТ Србија, Амбасада САД, Дом здравља Једро, Телеком Србија…