Миљана Поповић Матерни
Миљана Поповић Матерни завршила је Школу за музичке таленте у Ћуприји као ђак генерације. Основне, мастер и специјалистичке студије завршила је на Факултету музичке уметности у Београду, у класи Марије Шпенглер. Похађала је мајсторске курсеве код Дејвида Такеноа, Гордана Николића, Стефана Миленковића, Игора Петрушевског, Јулијана Рахлина и других. Добитник је сертификата Интернационалног оркестра младих Конзерваторијума у Берну, под вођством Инга Бекера.
Од 2009. године је стално запослена на месту прве виолине tutti у Београдској филхармонији, са чијим је камерним саставом наступала и као солиста. Као дугогодишњи концертмајстор и солиста камерног оркестра Гудачи Светог Ђорђа наступила је на преко 300 концерата у земљи и иностранству. Као члан ова два оркестра сарађивала је са светски познатим уметницима као што су Зубин Мехта, Гордан Николић, Немања Радуловић, Жељко Лучић, Борис Березовски, Миша Мајски, наступајући у познатим концертним дворанама (Карнеги хол у Њујорку, Сала Чајковски у Москви, Концертхаус у Бечу).
Одржала је концерте на домаћим и међународним реномираним фестивалима (Бемус, Нимус, Сомус, Љубљана фестивал, Охридско лето, Бољшој фестивал). Учествовала је у пројекту реафирмације заборављене српске музике и на позив Музикoлошког института премијерно извела Сонату за виолину и клавир бр.2 Оп.18 Петра Стојановића, која је том приликом премијерно и уживо снимљена за компакт диск.
Члан од 2009.
Поносна сам и захвална судбини што ме је одабрала да будем једна од ретких који се у животу баве оним што стварно воле и за шта имају “жицу“. Посебно на то што сваког петка око 20 часова, са колегама, уз музику, одем негде далеко, далеко у свет, а ипак седим за пултом у свом граду.
Ја сам особа позитивног става и великог осмеха – они који ме знају су сведоци те космичке појаве – специјалиста за изведбу вицева (спектар гримаса које могу да изведем су на завидном светском нивоу), са веома брзом памећу која је на жалост, ипак десет пута спорија од језика.Такође сам особа која никако, никако, никако не може да спроведе преко потребне мере штедње, јер сам велики фан штикли. Објашњење налазим у томе да сам ипак само жена, или пак реинкарнација неке модне стоноге.