Kler Huangči
Mlada američka pijanistkinja Kler Huangči, dobitnica prve i Mocartove nagrade na takmičenju Geza Anda 2018. godine, ne prestaje da osvaja publiku svojom blistavom virtuoznošću, umetničkim senzibilitetom, istančanim osećajem za interakciju i suptilnom akustičnom dramaturgijom (Salzburger Nachrichten). Sa nesputanom radoznalošć́u i sklonosti ka neobičnom repertoaru, ona dokazuje svoju svestranost širokim spektrom dela koji se proteže od Baha i Skarlatija, do Bernštajna, Gulde i Korilјana.
Kler je na solističkim resitalima i sa međunarodnim orkestrima nastupala u nekim od najprestižnijih dvorana, kao što su Karnegi Hol, tokijski Santori Hol, NCPA u Pekingu, Pariska filharmonija, minhenski Gaštajg, lajpciški Gevandhaus, Elbfilharmonija u Hamburgu, Festšpilhaus u Salcburgu i Akademija Franc List u Budimpešti. Ona je rado viđen gost na renomiranim festivalima, uklјučujući Festival u Lucernu, Verbije festival, Muzički festival Šlezvig Holštajn, Rajngau Festival i Klavirski festival Rura. Mocarteum orkestar iz Salcburga, Simfonijski orkestar radija Štutgart, ciriški Tonhale, Simfonijski orkestar bečkog radija, Vankuverski simfonijski orkestar i Kineska filharmonija, zajedno sa Ser Rodžerom Noringtonom, Hauardom Grifitsom, Evom Olikainen, Marijom Venzagom, Kornelijusom Majsterom i Elim Čen su samo neki od njenih uvaženih muzičkih partnera sa kojima je sarađivala.
Sezonu 2020/21 Kler je otpočela snažno, odajući počast Betovenovoj godišnjici ubedlјivom interpretacijom njegove Pastoralne simfonije u aranžmanu Franca Lista za solo klavir, koncertima na Rurskom klavirskom festivalu i Rajngau muzičkom festivalu, gde je njen resital snimlјen za Ti-mobajl striming platformu Madženta Mjuzik 360. Nakon nastupa kao klavirski duo sa Aleksejem Volodinom u hamburškoj Elbfilharmoniji i objavlјivanjem novog albuma sa njenim Trijom Makijaveli, vrhunac sezone je njena resitalna turneja u jesen 2020. godine u velikim dvoranama Berlinske filharmonije i hamburške Elbfilharmonije. Kasnije u sezoni, još jedan uzbudlјiv debi imala je u Seriji velikih izvođača u njujorškom Linkoln centru. Među njenim orkestarskim angažmanima nalaze se nastupi sa Filharmonijskim orkestrom nemačkog radija iz Sarbrikena, Frankfurtskim muzejskim orkestrom, Bazelskim kamernim orkestrom i Slovačkom filharmonijom. Sa Nordijskim kamernim orkestrom dirigovaće i svirati koncerte Mocarta i Šopena.
Međunarodnu karijeru Kler Huangči je započela sa devet godina koncertnim nastupima i uspesima na takmičenjima. Nakon školovanja kod Elenor Sokolof i Garija Grafmana na Institutu za muziku Kertis u Filadelfiji, preselila se u Nemačku 2007. godine na dalјe školovanje kod Arija Vardija na Muzičkoj akademiji u Hanoveru, koju je završila sa pohvalama 2016. Na početku svoje umetničke karijere, izdvajala se kao ekspresivni Šopenov interpretator, osvajajući prve nagrade na Šopenovim takmičenjima u Darmštatu i Majamiju 2009. i 2010. godine. Bila je i najmlađi učesnik koji je dobio drugu nagradu na Međunarodnom muzičkom takmičenju ARD 2011. godine.
Nakon snimanja svog debitantskog CD-a sa solo izvođenjima dela Čajkovskog i Prokofjeva, kao i svog nagrađivanog dvostrukog albuma Skarlatijevih sonata (Nagrada nemačkih kritičara ploča i Izbor urednika Gramofona), objavila je, uz velike pohvale, snimke Šopenovih Nokturna 2017. godine, a 2018. kompletne Preludijume Rahmanjihova. Nakon snimanja Betovenovog violinskog koncerta u klavirskoj verziji i Fantazije za klavir i orkestar Šuberta/Kabalevskog sa Simfonijskim orkestrom bečkog radija, njen prvi orkestarski album Šopena i Paderevskog sa Nemačkom filharmonijom radija iz Sarbrikena, pod vođstvom Ši-jon Sung je objavlјen u jesen 2019. godine. U leto 2020. godine, njen prvi album kamerne muzike izašao je sa Trijom Makijaveli, čije su interpretacije Ravelovog trija i klavirskog kvarteta Šoson ocenjene kao potpuno uzbudlјiv debi (…) sjajno transparentan i uvek ekspresivan. (BR Klasik).