Beogradska filharmonija nastupa sa slavnim violinistom Sergejom Krilovim, pod palicom Feliksa Mildenbergera, u petak 9. februara (Kolarac, 20č). Na programu je raskošna repertoarska kombinacija koju čine dela Brkljačića, Paganinija, Sen Sansa i Malera.
Poznata je legenda o kompozitoru i violinskom virtuozu Nikolu Paganiniju, čiji su savremenici smatrali da toliko dobro svira da mora da ima sklopljen pakt sa đavolom. Đavolji violinista našeg doba svakako je nestvarni Sergej Krilov, koji je svojim neverovatnim interpretacijama obeležio protekle sezone orkestra Beogradske filharmonije. Zadivljujuća muzikalnost i strastvena tonska lepota samo su neke od osobina koje su osigurale Sergeju Krilovu mesto među najpoznatijim violinistima na svetu, a filharmonijska publika će ponovo imati priliku da se susretne sa njegovom spektakularnom virtuoznošću u izvođenju Paganinijevog Koncerta za violinu br. 1.
“Đavolska posla” se nastavljaju u Sen-Sansovom “Plesu mrtvih” nakon kojeg sledi jedna od najlepših kompozicija svih vremena, Malerov “Poslednji ispraćaj”, u interpretaciji mlade dirigentske zvezde Feliksa Mildenbergera, koji svoju karijeru gradi uz najpoznatije dirigente sveta kao što su Ser Sajmon Retl, Đanandrea Noseda, Pavo Jarvi i mnoge druge.
“Otkucajima davno zaboravljenog sata” Ivana Brkljačića započinje filharmonijsko veče kao nastavak uzbudljivog niza koncerata na kojima u svojoj stogodišnjoj sezoni orkestar predstavlja kompozicije koje je Beogradska filharmonija poručivala od srpskih kompozitora ili ih je često izvodila. Tako je nastalo delo koje je orkestar premijerno izveo 2006. godine od tada mladog Brkljačića, koji je muzičkim otkucajima želeo da predstavi uspomenu na drage pretke, zahvaljujući čijoj snazi i dejstvu je pogled u budućnost lakši i uzbudljiviji.
“Kada se iz prošlosti crpi potencijal za budućnost, svest o kvalitetu sadašnjeg trenutka duže traje. Otkucaji takođe ukazuju na neminovnost različitih pulsacija u životima ljudi. Kroz stabilne, promenljive, tenzione, razigrane i bezazlene pulsacije, izgrađena je forma Otkucaja u pet velikih celina sa epilogom”, rekao je Brkljačić, prodekan i redovni profesor FMU u Beogradu, čije su kompozicije izvođene širom Evrope, u SAD-u, Kanadi, Brazilu, Argentini, Australiji, Hong Kongu, Japanu…
Koncert Beogradske filharmonije je rasprodat, a ulaznice za stajanje biće u prodaji sat vremena uoči koncerta, odnosno od 19č na blagajni Kolarca.