Udruženje za tržišne komunikacije Srbije nagradilo je kampanje Beogradske filharmonije sa čak pet priznanja na godišnjoj dodeli nagrada povodom dana UEPS-a. Kampanja „Beogradska filharmonija – Muzika svuda“ u saradnji sa agencijom McCann Beograd, nagrađena je sa tri priznanja, a „Filharmonijska onlajn sezona“ dobila je dve nagrade.
Oba projekta koja je Beogradska filharmonija sprovodila u različitim periodima godine obeležene pandemijom, našla su se u konkurenciji. U kategorijama Kultura i edukacija i Covid Creative Community, „Beogradska filharmonija – Muzika svuda“ nagrađena je zlatnim, a „Filharmonijska onlajn sezona“ srebrnim priznanjima. Takođe, u kategoriji Društveno odgovornih kampanja „Beogradska filharmonija – Muzika svuda“ nagrađena je srebrom.
Pretvarajući krizne situacije u prilike, Beogradska filharmonija je uspela da pronađe put do publike čak i kada su koncertne aktivnosti onemogućene ili se održavaju u znatno smanjenom obimu. Tako je „Filharmonijsku onlajn sezonu“ Društvo Srbije za odnose s javnošću već nagradilo za najbolju digitalnu komunikaciju. Pored priznanja na UEPS-u za „Muziku svuda“, najveći uspeh ove akcije je što se do sada čulo preko 50 000 sati muzike Beogradske filharmonije van koncertne dvorane, na 388 lokacija, i to u 103 mesta širom Srbije.