Kroz istoriju, muzički stvaraoci su nalazili inspiraciju za svoja dela na najrazličitijim mestima, predmetima i događajima. Vođeni zajedničkim imenitelјima u stvaralaštvu različitih autora, urednici programa koncerte u okviru jedne koncertne sezone grupišu u nekoliko tematskih ciklusa – abonmana. Ovakva podela olakšava pretplatnicima odluku o kupovini ulaznica ne zahtevajući od njih visoko muzičko obrazovanje, ali takođe pruža šansu društveno odgovornim kompanijama da sponzorišu koncerte koji tematski najviše odgovaraju njihovom korporativnom imidžu i vrednostima koje promovišu.
U prethodnom periodu dobrim primerom korporativne odgovornosti povele su se kompanije koje su trenutno, ili su u prethodnim sezonama bile sponzori ciklusa koncerata Beogradske filharmonije. Među njima su i Vojvođanska banka a.d. Novi Sad, Denjub fuds d.o.o, Polimark d.o.o, Elektroprivreda Srbije, JP PTT Srbija, Ambasada SAD, Dom zdravlјa Jedro, Telekom Srbija…