Tomas Mor
Tomas Mor je studirao na Muzičkoj akademiji u Libeku, gde je stekao diplomu sa najvišim ocenama. Kao student, bio je laureat mnogih takmičenja.
Posle angažmana u Bremenu i Manhajmu, pridružio se Bonskoj operi, gde je sarađivao sa poznatim režiserima i producentima. Nastupao je u glavnim baritonskim ulogama, kao što su: Silvio, Albert, Luna, Lesko i Žermon, Ajzenštajn, Otac u Ivici i Marici, Grof Almaviva i Papageno. Bio je solista u Orfovoj Karmini burani, Bramsovom Nemačkom rekvijemu i Britnovom Ratnom rekvijemu.
Od 1997. godine Tomas Mor radi kao slobodni umetnik i peva na mnogim svetskim premijernim koncertima i operskim dvoranama, uključujući Bavarsku državnu operu iz Minhena, Operu iz Ciriha, Zemperoper iz Drezdena. Radio je sa poznatim dirigentima kao što su Kent Nagano, Nikolaus Arnonkur, Gerd Albreht, Lorin Mazel, Leonard Slatkin, Antonio Papano, Kristof von Donanji, Rafael Fribek de Burgos, Bernard Kle, Ser Džordž Šolti i Zubin Mehta. Posle svog debija sa Filharmonijom iz Los Anđelesa 2000. godine, pozvan je da peva sa Nemačkom kamernom filharmonijom iz Bremena, Simfonijskim orkestrom Bavarskog radija, Bostonskim simfonijskim orkestrom i na festivalu Tenglvud.
Pre nekoliko godina Tomas Mor je promenio fah glasa i prešao iz baritona u vrstu dramskog tenora poznat kao heldentenor (herojski tenor).
Tokom sezone 2005/6. imao je vrlo uspešne nastupe kao Idomeneo i Zigmund u Prstenu Nibelunga i prvi veliki debi kao Parsifal u Erfurtu. Mor je ostvario veliki uspeh u novom fahu i pevao je, između ostalog, u ulogama službenika u Hindemitovom Kardilaku u Semperoper iz Dresdena i Maksa u novoj produkciji Čarobnog strelca u Kelnu i Sen Galenu.
Tokom poslednjih sezona Tomas Mor nastupao je sa operom iz Lajpciga u Parsifalu (Parsifal), Sumraku bogova (Zigfrid), Rajnskom zlatu (Loge), zatim u ulozi Maksa u novoj produkciji Čarobnog strelca, sa operom iz Kemnica, kao i u Parsifalu (Parsifal). Tomas Mor je debitovao kao Zigfrid u istoimenoj operi u Mindenu 2017, a u 2018. godini nastupio je kao tenor u Mindenu u svakoj operi iz celog ciklusa Prstena.
Njegova koncertna aktivnost uključuje solističke deonice iz Malerovog ciklusa Pesme zemlje, Betovenovu Devetu simfoniju, Elgarov Gerontijev san, Šenbergove Pesme iz Gurea, Bruhove Lorelaj i dr.
Od 2002. godine predaje pevanje na Akademiji umetnosti u Bremenu.