03/11/23

На деветом по реду Фестивалу интегрисаних комуникација „Кактус”, кампања Београдске филхармоније и маркетиншке агенције McCann „На добром путу”, освојила је награду у категорији Појединачних радова – Принт. 

Фестивал интегрисаних комуникација „Кактус”, слави маркетиншке и ПР кампање које излазе из граница очигледног и упркос тешким условима инспиришу и производе најефикаснију комуникацију са циљним групама. 

Струковна награда КАКТУС, сваке године се на овом фестивалу додељује компанијама, институцијама и агенцијама за најквалитетније и најпрофесионалније појединачне и интегрисане кампање у протеклој години, а о добитницима одлучује стручни жири који чине угледни професионалци из креативних, ПР и дигиталних агенција из Србије и региона. За награде на овогодишњем издању Фестивала, који је под слоганом „ADD TO HEART” одржан 1. и 2. новембра у Београду, конкурисало је чак 207 пројеката.  

Фокус принт кампање Београдске филхармоније и агенције McCann за концертну сезону „На добром путу” био је на изради програмских књижица које евоцирају класичан дизајн бординг карата за летове до далеких дестинација. На тај начин, ово решење савршено је одговарало концепту саме концертне сезоне „На добром путу“ 2022/23, која је на 25 концерата публику Београдске филхармоније повела на пут око света, симболично посећујући метрополе попут Рима, Лондона, Париза, Њујорка, Пекинга, и других, кроз тематске музичке програме.

Још једна сарадња Београдске филхармоније са агенцијом McCann која је недавно награђена, је кампања „Музика свуда“ из концертне сезоне 2020/21. „Музика свуда“, настала као одговор на услове концертног наступања и организације у пандемијским условима, у априлу ове године је освојила бронзу у категорији „Social responsibility“ на регионалном такмичењу у креативности BalCannes.