Након што је изненадним наступом у Кнез Михајловој улици најавила нови слоган „Музика свуда“, Београдска филхармонија најзад открива где ће се то све њен репертоар слушати у новој сезони.
Доскочивши ограничењу публике у концертној дворани, Филхармонија је креирала једну од најузбудљивијих сезона измештањем репертоара тамо где је публици лако доступан – свуда!
У авантури „Музика свуда“ придружују јој се први партнери – Делез Србија, Поште Србије, Телеком Србија – мтс, Ерсте банка, CarGo technologies, тако што ће се у њиховим продавницама, пословницама и аутомобилима, слушати снимци репертоара Београдске филхармоније који је претходно оркестар извео на концертима у својој Сали.
„Београдска филхармонија уз нову замисао и hashtag #музикасвуда разбија све конвенције увођењем алтернативних локација слушања класичне музике, и то не само у Београду већ целој Србији. Током наредног периода, Филхармонија може да обећа да ће бити строга али непослушна. Прво се односи на поштовање прописаних мера, а друго на пробијање свих досадашњих навика када је слушање класичне музике у питању“, рекао је директор Иван Тасовац.
#музикасвуда је hashtag који треба да шири позитивну енергију и уведе нову динамику у свакодневне животе, да сваки дан буде специјалан као што је одлазак на концерт. То ће најпре бити уз музику Моцарта коју је оркестар недавно извео и снимио током три концерта у филхармонијској Сали.