Београдска филхармонија награђена за дигиталне комуникације
На додели годишњих награда Друштва Србије за односе с јавношћу, Београдској филхармонији је додељена награда ПРИЗНАЊЕ 2020, у категорији за Дигиталне комуникације. Стручни жири наградио је пројекат „Филхармонијска онлајн сезона“, односно начин на који је институција комуницирала са својом публиком током периода обуставе активности.
„Дигитална комуникација се увек базира на 3I принципа. Први је Initiate – слушамо нашу публику да би смо их чули, разумели и сазнали што више о њиховим вредностима. Други принцип је Iterate – подешавамо комуникацију тако да увек буде лепа и хармонична, без шумова. И на крају, Integrate – интегришемо комуникацију и прилагодимо поруке сваком каналу комуникације да бисмо публици дошли на најприроднији начин. Кампања Београдске филхармоније је одговорила свим захтевима и с разлогом је добитник признања за најбољу кампању у категорији дигитална комуникација“, образложила је Ана Мирковић, директор и суоснивач Digital Communications Instituta.
Друштво Србије за односе с јавношћу доделило је 23. пут награде за најквалитетније и најбоље комуникацијске активности, овога пута у онлајн простору. До сада је овим признањем Београдска филхармонија била награђена 2018. у категорији ПР комуникација у интегрисаним кампањама за Први концерт на отвореном, а наредне 2019. године у категоријама за Комуникацију друштвено одговорних пројеката и Бренд ПР за Филхармонијске концерте за бебе.