Фабрис Болон
Фабрис Болон је студирао у класи Михаела Гилена и Николауса Арнонкура у Паризу и салцбуршком Моцартеуму, након чега је дипломирао у класи Жоржа Претра и Маурисија Кагела.
До 1998. године је био ангажован као музички асистент Фестивала у Салцбургу; радио је као заменик музичког директора Опере у Кемницу у Немачкој (од 2000. до 2004. године) и као шеф‑диригент Фламанског симфонијског оркестра (од 1996. до 2000. године), где је имао прилику да диригује широк репертоар. Прве гостујуће ангажмане остварио је са Филхармонијом Француског радија, филхармонијама из Монте Карла и Стразбура, Националним оркестром Италијанске радиотелевизије, Симфонијским оркестром Средњонемачке радиотелевизије, Симфонијским оркестром Јужнонемачке радиотелевизије из Штутгарта, Оркестром Концертхаус из Берлина, Оркестром Југозападнонемачке радиотелевизије из Баден-Бадена и Фрајбурга, Резиденц оркестром, Симфонијским оркестром Хесенске радиотелевизије и Филхармонијом Немачког радија из Сарбрикена и Кајзерслаутерна, Резиденц оркестром из Хага, Новом јапанском филхармонијом, Токијском филхармонијом, Симфонијским оркестром из Базела, Симфонијетом из Базела, Београдском филхармонијом и другим оркестрима.
Од 2009. године Фабрис Болон ради као генерални музички директор и шеф-диригент Позоришта у Фрајбургу, у коме су оркестар и оперска сцена оствариле велики напредак под његовим руководством: рекордна продаја карата, одлично прихваћен оркестар, програми и оперске поставке у граду и региону и раст броја музичара у оркестру. У септембру 2016. године Болон је једногласно реизабран за још један мандат на овој функцији и започео је сарадњу са међународном дискографском кућом Naxos, у оквиру које ће бити објављени ЦД и ДВД снимци опера и концерата његовог оркестра. Његов ангажман у Фрајбургу га је прославио и на међународној сцени: позориште је одржало неколико гостујућих наступа, између осталог у Великој Вританији (са Вагнеровим операма Парсифал и Танхојзер), а претходно објављени компакт дискови (за издавачке куће cpo и Naxos) освојили су бројне награде (Diapason d’Or и Избор уредника часописа Grammophone 2015. године за Зандонаијеву Франческу да Римини, као и Избор уредника 2017. године за Голдмаркову Краљицу од Сабе и др.). Почев од 2010. године, Болон је од критичара у Немачкој добио неколико номинација за „диригента године“, као и „оркестар године“, „најбољи концертни програм“, „најбољу поново откривену оперу“ (Волф-Фераријева опера I Gioielli della Madonna, 2016).
Фабрис Болон редовно наступа и изван Немачке, између осталог у московском Позоришту Станиславски (са Вагнеровим Танхојзером), у Мађарској државној опери у Будимпешти (Вердијева Аида), у Београдској филхармонији, оркестру Словеначке радиотелевизије у Љубљани, као и у Мађарској, Јапану, Швајцарској, Белгији, Холандији, Данској, Норвешкој, Новом Зеланду, Аустрији, Монте Карлу итд.
Фабрис Болон је, такође, прослављени композитор. Његове композиције издаје дискографска кућа Edition Peters, а изводе их Симфонијски оркестар Јужнонемачке радиотелевизије из Штутгарта, Симфонијски оркестар Средњенемачке радиотелевизије, Филхармонија Немачке радиотелевизије из Сарбрикена и Кајзерслаутерна и други оркестри. Болонова опера Оскар и госпођа у ружичастом мантилу одлично је оцењена од стране критичара и публике.