Media Marketing и Art&Business, најрелевантнији медији регионалне комуникацијске индустрије, први су портали који се придружују филхармонијској акцији “Музика свуда“. Читаоци текстова о комуникацији, оглашавању и сусретању уметности и бизниса у Adriatic регији, могу додатно да уживају уз репертоар Београдске филхармоније.
“Прије мјесец-два сам сазнао за пројекат Музика свуда и одмах смо о томе почели писати на нашим порталима Media Marketing и Art&Business. Тад сам пожелио да на порталима имамо музику у извођењу Београдске филхармоније тако да док људи читају садржај, слушају музику БФ. Овим смо изнијели музику Београдске филхармоније у цијелу регију и свијет, а већ након пар сати сам примио бројне мејлове у којима ми читаоци пишу да су одушевљени. Имамо музику фантастичног оркестра којом смо подигли угођај посјете нашим порталима” изјавио је Екрем Дупановић, главни уредник.
Кликом на било који текст на поменутим порталима може се чути Моцартова “Мала ноћна музика” као и две Бетовенове “Романсе”, које је Београдска филхамонија извела у својој Сали и снимила са намером да њена музика изађе ван концертне дворане.
„Са Београдском филхармонијом, сваки пут као да је први. Без обзира на то што сам већ 20 година поносан на ову кућу као њен директор, сваки пут ме обори звук нашег оркестра. Управо ми је то утисак док слушам како наша „Музика свуда“ звучи за време читања феноменалних текстова на овим порталима. Што наш народ каже, као што вода увек нађе пут, тако и добре акције препознају прави људи. Екипа из Media Marketing и Art&Business је одувек размишљала ван свих кутија, а сада је од својих сајтова направила величанствену концертну дворану. Браво за прве портале на коме се слуша филхармонијска Музика свуда!“, рекао је директор Иван Тасовац.
Као одговор на актуелну ситуацију у којој епидемија диригује бројем публике који може да присуствује у концертној дворани, а уз помоћ бројних партнера “Музике свуда” – чуло се преко 50 000 сати музике оркестра на 388 локација, и то у 103 места широм Србије, од септембра до краја 2020. године. С обзиром на то да је за ова три месеца Филхармонију чуло много више људи него што би то било могуће у редовним околностима, „Музика свуда“ се наставља и у 2021. са неочекиваних и необичних места.