Удружење за тржишне комуникације Србије наградило је кампање Београдске филхармоније са чак пет признања на годишњој додели награда поводом дана УЕПС-а. Кампања „Београдска филхармонија – Музика свуда“ у сарадњи са агенцијом McCann Београд, награђена је са три признања, а „Филхармонијска онлајн сезона“ добила је две награде.
Оба пројекта која је Београдска филхармонија спроводила у различитим периодима године обележене пандемијом, нашла су се у конкуренцији. У категоријама Култура и едукација и Covid Creative Community, „Београдска филхармонија – Музика свуда“ награђена је златним, а „Филхармонијска онлајн сезона“ сребрним признањима. Такође, у категорији Друштвено одговорних кампања „Београдска филхармонија – Музика свуда“ награђена је сребром.
Претварајући кризне ситуације у прилике, Београдска филхармонија је успела да пронађе пут до публике чак и када су концертне активности онемогућене или се одржавају у знатно смањеном обиму. Тако је „Филхармонијску онлајн сезону“ Друштво Србије за односе с јавношћу већ наградило за најбољу дигиталну комуникацију. Поред признања на УЕПС-у за „Музику свуда“, највећи успех ове акције је што се до сада чуло преко 50 000 сати музике Београдске филхармоније ван концертне дворане, на 388 локација, и то у 103 места широм Србије.