На другом у низу кратких концерата у дневном термину под називом “Музички разговори са Габријелом Фелцом”, шеф диригент Филхармоније је био у улози пијанисте заједно са виолинисткињом Мирјаном Нешковић (среда 28. фебруар, 14ч). Ни ледени дан није спречио публику да дође у Београдску филхармонију и угреје се уз звуке Пролећне сонате Бетовена, уз коју је шеф-диригент свима пожелео брз одлазак зиме.
Као домаћин “Музичких разговора”, Габријел Фелц на сваком од њих представља једног музичара из оркестра. На другом у низу је то била виолинисткиња Мирјана Нешковић, са којом је Фелц разговарао између ставова Бетовенове сонате са жељом да публици открије што више појединости о оркестарском музицирању. Тако су слушаоци сазнали шта је тачно улога концертмајстора у једном оркестру, шта значи национални стилски израз у данашњем глобализованом свету као и Мирјанине утиске годину дана након што је у улози солисткиње са Београдском филхармонијом оживела виолински концерт Петра Стојановића.
Окружени публиком на бини, музичари су подстакли радозналост слушаоца који су након ведрих ставова Пролећне сонате, добили одговоре на све што их је занимало још да чују од Нешковићеве и Фелца. Наредни Музички разговор заказан је за 25. април, када ће Фелц представити двоје виолиста Београдске филхармоније – Тамару Маринковић Томић и Зорана Милетића.