Languages

Jelena Milašinović

Мenadžer za odnose sa javnošću

 

Mr Jelena Milašinović je na poziciji PR menadžerke Beogradske filharmonije od 2013. godine. Kao portparolka institucije, upravlja celokupnim komunikacijama organizacije, osmišljava i sprovodi komunikacione i marketinške strategije, razvojne projekte društvene odgovornosti i promocije brenda Beogradske filharmonije.

 

Dobitnica je prestižnog međunarodnog priznanja PRO PR GLOBE za 2024. godinu kojim se nagrađuju pojedinci za svoj doprinos profesiji odnosa sa javnošću na globalnom, regionalnom i lokalnom nivou.

 

Za kampanje i projekte Beogradske filharmonije dobitnica je brojnih nagrada– u 2024. godini srebrno i bronzano UEPS priznanje za Brand PR i BTL Event koje dodeljuje Udruženje za tržišne komunikacije Srbije; u 2023. godini zlatno i srebrno UEPS priznanje za Prisustvo na društvenim mrežama i Print kampanju; u 2021. godini nagradu Kaktus za PR od strane Marketing mreže, zlatno i dva srebrna UEPS priznanja za Društveno odgovornu kampanju, Covid Creativity i Integrisanu promotivnu kampanju; u 2020. godini srebrno i zlatno UEPS priznanje za Društveno odgovornu kampanju i Brend PR, nagradu za Digitalnu komunikaciju koju dodeljuje Društvo Srbije za odnose s javnošću; u 2019. godini nagradu Kaktus za najbolji PR od strane Marketing mreže,  dva bronzana UEPS priznanja za Brend PR i Komunikacija društveno odgovornog projekta, od strane Društvo Srbije za odnose s javnošću dva PRiznanja za Brend PR i Komunikaciju društveno odgovornih projekata; u 2018. godini nagrada PRiznanje za PR komunikaciju u integrisanim kampanjama Društvo Srbije za odnose s javnošću.

 

Milašinović je član međunarodnog žirija PRO PR Globe Communication Achievement Awards. Bila je član stručnog žirija konkursa DISRUPT Awards u organizacija Adam studija, kao i član stručne komisije Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije iz oblasti savremenog stvaralaštva – muzika.

 

Učesnica je brojnih profesionalnih skupova iz oblasti komunikacija u kreativnim industrijama, marketinga i društveno odgovornog poslovanja kao što su: Vivaldi CMO forum Mokrogorske škole menadžmenta, AdCast webinar Marketing mreže, Forum Kreativne Evrope, i konferencije: Disrupt or be Disrupted; Razvoj publike u klasičnoj muzici; CSR Srbija – Pioniri društvene odgovornosti, Šta radi kulturu? Erste banke.

 

Jelena Milašinović je član Upravnog odbora Hartefakt fonda od 2019. godine. Autor je nekoliko studija slučaja iz oblasti komunikacionih strategija, objavljenih u stručnim publikacijama, kao i brojnih autorskih tekstova objavljenih u sprskim medijima.

 

Trenuto je doktorantkinja na Fakultetu za medije i komunikacije u Beogradu, a zvanje magistra nauka stekla je na Univerzitetu umetnosti, na programu Kulturna politika i menаdžment u kulturi (interkulturаlizаm i medijаcijа nа Bаlkаnu). Stručno usavršavanje u oblasti odnosa s javnošću stekla je na London School of Public Relations u Beogradu.

 

U radno iskustvo beleži saradnju sa organizacijom Artlink, a u periodu od 2002 – 2012, bila je zaposlena na Akademiji umetnosti kao profesor klavira. Diplomirala je klavir na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu.

 

Kontakt informacije:

 

pr@bgf.co.rs

 

011 2623 396